ish gila doe india nie ..

hey salam.. aku nk cer siket sal kwn aku yg giler nie :)
budak nie sewel doeh....--' sayang? CUBE TGK LESBIONN doe dia nie ish2 dalah giler aduh2x
aku benci kwn nan ko eeee untg je kwn bukn rapat dalah pencuri =..=
aku nk tunjk lagi satuuuuuuuuuuuuuuuuuu nie cube tgk ayat cm CB jea
yg nie nk gelak abez aku hahahah bodo :p sayang JE KAU tau? bangang nye budak! kau nie broken english lhaaaaaaaaa BROKEN! taw! what i cant faham haha ntah pape je ayat dye =..= 
ayat nie CM babon doe ahahaha bese la indiaaaaaa hahahaha!!!!! kau buat aku gila taw? 
ad bnyk lagi tgk jelaaaahhh ye ! :))

alamak aku lupa nk snap yg atas tuh um tape2 aku ckp yer dy ckp cm nie ehem2 ary jadi wak bile? 
aku ckp lhaaaa 5.60.977 haha yeah! aq bagy dia giler siket haha sje je nk ckp cm tuh sbb da bengong sgt!
orang june dy cakap may ary jadi aku pale otakkkkk kaw budak! :p haha kan da kene nan ak... 
eja sengaje pun tatao nie sengajah bodoh! lhaaaaa BM pun broken laaa lu! ary jadi dy ap aku nk kesa? nk bagi ko present eeeeeeeee tlg lhaa weyh nk muntah aku takan nye aku nk kasi :pppp haha
>00000< kay la gusy nie jep aku leh kasi pastuu dy off9 mungkn dy da angn nan aku huahua2 ;) 
BYEBYEBYE ILYCM! SEE YA!

감사합니다 ♥