SUDAAAA =,=

OMG!..Korang! Kaki aku mao pth wth? Haha okay2 cer nye cm nie aku baru je lepz abez kwd kaki bebe? Hentak tuh kene kuat dowh ==’ asl? Arhhh aku buat siket je cbb aku ta makn! Tawu! Aku duk tahan je okay? But save siket wit aku lepas abez je solat zuhur zasssss….pi beratur hihi :DD saya mmg sukaa ko tawu? Kawd kaki at bola kerangjang ! dalah jemur at panaz prhh hitam muke aku like a negro hunga hunga! Haha sial je ayat aku nie beb! Aku nie bukan ap taw suka tu suka but saket aty wehhhhh……….aku dalah pakai kasut tade tali yg nipis nye per saket mana aku an kawd kaki at kerangj slalu nye aku tyme fom1 kwd kaki at padang ayoyoyoyo….merah tapak kaki aku salah je siket kene denda nk tawu? Dende dia cm nk cebokkk wat? Malu siuddd haha..tapi sonok arhh ta blaja aku sukaa hik3 ^__^ lagi pun abez je kwd kaki solat asar pastuuu da ta kwd kaki alaaaaaa! Cik aidaaaa bagi lhaaaa kwd kaki supaye ta blajo kan senang? Hehe :) tapi best lhaaa appy je huih yg malu nye kwd kaki ad ahli KRS WALOO malu nyeee ad memey,afina,myesu,ainoo dan budak blagak tuh HUH dalah aku pakai baju panjg doeeee labuh cm alim2 hehe skali skale lala~ memey lak pandg aku tyme kwd kaki perh malu malu! Pastu ad aku saLH langkh bapakk nenek ko arghh bodo nye kaki hehe
Ap2 pun ahppy jep aman hoho :) selase ni raptai lorhhhh doa an aku yer? Isnn last kene wat betol2 hehe ily~ stop jb dtg ke mas? Ary nie wat? But imsosad becoz tad pt pi concert nyee huwaaaaaaaa! Kaze aku pi sialll n kwn aku jelez! :) byeeeeee

감사합니다 ♥