awww :D

 halllooooo peeps! ary nieh happy giler laa abez je sambt ary guru kan! at skola  aku kwn aku afina n black pi umah kwn aku iaitu miee aziz~ heee kita org daler ta pena gie umah miee sooo pi jela yer? hehehehe untg je mak aku antar ily mama!, at umah miee je  kita org on9 huih black n fina je kot yg men aku tadak ahahaha :P
pastu da on9 MAKAN! perhhhhh mak dia msak sodap nieh hahaha pastu aku mkn ikan gelojoh sgt akibat nye tecekik amik ko! kelang kabut aku minum air siud je hehehe da mkn2 tuh kemas2 la siket yer? hik3 ^-^
sume selsaiii miee pi amik phone dia kan! snap! uat cm photoshoot hehehehehhehe pandai miee snap~ aku snap pun siket2 je afina n black lagi laaa ! hahahha oke da je abez! sume tgk cerita cinta melody awww so sweeet citer tuh an meldy peluk elang an miee aku afina dan black cm ngange je hak3! randy pangalila!
bf aku tuh hahahaha prasan :P now mieeeeee harap ko suke tgk citer tuh weh :') da tgk an! abez pastu aku lak ngantuk gila babeng tidoo arr sume pun tido pastu miee amik bantal bgi at aku hehe thanks aww nanti law ad mase dtg lagi oke ;) ..thanks tuk sgale nyer yer miee syg ko banget deh ahaha speking indonesia ahak!     

         
ni la gambo yg dikatakan tadi sebenar nye ad bnyk mlz laa nk taruk manyk2 law nk tgk at fb oke miee yg atas tu sebelah black,black pakai baju putih afina lak yg tudung hijau aku? hemmmmmmmm :( yg peace x cntk la sorry hehehehe :) pic nie aku cimpn sebgai kenangn laa errr kay ilovemybestfrineds kay la nk uff nie papai awak
 
감사합니다 ♥