first time kene cubit ngan cikgu =='

                           
errrrrr tyme exam sejarah kan3? aku laa yg salah sepatut nya huk3 aku kene cubit dowh tyme tuh cikgu saba je aku banyk ckp hahaha pastuuuuu jln je terus cubit aku perhhhhhh LEBAM doe nk je aku repot mak aku law aku repot mampoz cikgu tuh kene saman haha aku takd niat nk jahat kan cikgu tuh ad ke patut tyme tuh abez an aku da semak cpt2 pastuuuuu cikgu ckp da semak lum kertas exam tuh?aku ckp la da semak lama da la cikgu pastu cikgu ckp aku lawan ckp diaaaa perhhhhhhhh nk je aih mlz nk ck sal cikgu yg tade otakkk nie aku tawu laa aku slh but ko cubit aku smpai lebam siud je lebam tuh bukan nyer sikit saket lagi dowh ! huh ==' hope cikgu tuh
pinda tmpt len mlz aku nk tgk cikgu tuh puih :P cikgu tu an ajar Khb CM bangang je satu pun aku ta phm ap yg dia ajar sama gak ngan si syasya tuh meluat tgk cikgu tuh n sume la pelajar ta suka cikgu tu weeeeek :P
AHAHAHA JAHAT AN AKU? HEEEEEEE~ aku benci cikgu tuh lantak laa dia nk  tgk blog aku nie ad aku kesa? sikit pun ta takut lha ngan cikguuuuuuuu dalah amai yg repot cikgu halau murid at luar skola pastu tak ngaku ap laaa podaaaaaah la lu! ya allah hope dia tade dha ganti ngan cikgu len amin amin!
감사합니다 ♥