wink wink ^-^

halooo and salam ......
waktu at skola an exam seni ictl and pjk hahaha ictl an satu pun aku tatato men bantai je da bantai tuh mate aku lak wat masalah tido jap sementare cikgu ta prasan an cikgu duduk at blakang tyme exam haha baguz2 ak tido abez peluh muke aku pastu bash kertas ictl tuh oke3 da abez je ictl exam seni hahaha aku lukis TEMA I MALAYSIA NEGARA YG INDAH' aku semngt je melukis kaler guna crayon je cincai boncai hahaha truk dowh aku kaler nnti law ak dpt kertas lukisan aku tuh aku tunjk hehe mesty korg gelak nyer haha oke aku pun tension giler la ngan lukis nyeh ...aku kaler guna crayon abez hncus semua luksan aku huk3 da tuh aku pinjam laaa waterkaler ngan kwn aku ying da kaler2 tuh an syok nyanyi abez nk ttp je an ta prasan lak botol  waterkaler tuh ad air dalah wana merah weh! abez tumpah kene tudung aku n baju seb baik baju siket tudg banyk uwaaaaa! ap aku nk ckp nieh! ngan mak aku abez2 kene hentam aku kot? siud je jadi comot lak tuh baju n tugd ayoo haaaaaa! pastu kwn aku tgk ish2 je! ayooo kwn sebelah ak lak eeeeeee cm beruk je clarice duk sebelah aku hahaha aku pun ap lagi la mintak kebenarn cikgu pastu , cikgu pun tgk aku ish2 ap comot2 nie? ish2 aku pun buat muke sian je patu cikgu pun ckp pi tandas sana cuci oke! aku pun senyum heee da tu jln ar pi tnds dalah jauh tands! dari A sampai Z ish! aku pe lagi cover2 la siket tdg n baju aku yg comot nie! huk3 memalu kan! kan!
da cuci2 tuh jumpa si memey ngan ainaa untgje! dorg ngah cuci brush and plate gegege~ skali balek ngan dorg pastu cover2 lek hehe kwn aku ckp pi tukar baju laa teruk sgt  oke fine aku pi tukar da tukar2 tuh alhamdulilah pat gk pakai baju yg bersih baju yg comot aku pakai nie aku humban at beg aku hahaha! jahat kan aku ? heeee
da tuh aku pn selesa laa sonok je BUTT cume tdg je aku ta tukar hahha tdg aku pandai cover ciket heheheh da abez je exam seni go to the exam PJK ya allah cm lembuu je aku tgk pkese PJK haha ad bantai ad yg oke n siyez cewah hahahaha! >.< bytheway ak happy giler sok last exam hurayyyyyyyyyyyyyyyy! merdeka merdeka eceh! lum merdeka lagi da nk nie lak hahah! :) balek je trus aku cuci pat2 at tandas hehehe oke wak nanti smbg lek papai~ syg
 

감사합니다 ♥