about cameron highland!

assalamualaikum!
err pagi2 da bangun pastu cabut lari hahahaa! talah pegi cpt huh dalah penat seh ta cukup la cuti satu hari, tambah lah lagi satu hari hohoho! sedap je aty aku nie :P aku , mak aku dan ayah aq sorg lagi ngah skola! hahaha bagus la lau dia tanak pi hehehe! ok stat je kan3! dalah ta mkn tunggu satu jam lorh aku tido je zZz DA JE TIDO ! kan! pi la at tempat rehat je aku mkn ayam la nasi goreng la da mkn uh lak mkn kuih lagi celakak! tul hahaha bese la hoho! ok! da mkn sume naik kete ! urghh dalah pening douh! kete besa kedabak nak mampus! kete nisan (navara) tahu? ta tahu? idk la hahaha xD pening seh kete uh dalah besa econ dia sejuk bapak nenek ko tul la hahaha! ><! oke nie aku first time gile! pi cameron! naik bukit pastu cm belit2 ! mak aiii! ni yg buat aku nk muntah nie !+ ngah pening btw time uh aku mmg nk muntah la perut pun kembung ahahahak! so aku pun apalagi muntah la seb baik ad plastik! aku muntah je cbb mkn banyk padan muke ko! hahahahaha ! aku taubat nie time at bukit uh aiyoo cm nk pecah je pale aku nie weh! hahahahak!
so nyesal je aku ikud makbapak aku err! bek aku skola je lagi bagus nie! cm kimbek je hahahaa! =='
mmg klakar giler argh aku time uh mase naik bukit! aku muntah sampai dua kali mak aii! sengal seh! huhu
aku mmg btw ta larat giler arghh muke aku pun cm nk pecah! bagai an bom! hahahahhahak! tapi! amai giler org asli hunga! hunga! hahaha kecian aku tgk dia jual madu ! ish2 tapi kate ayah aku org asli mkn monyet? what! alolo! tidak la kan? aku ta caye seh ! huhuuh! first ayah aku benti at tempat sungai uh ad ! tapi aku ta igt huhu! best la aku pi at sungai uh cm babon! tahu! hahaha! bestbestbest jgn jelez :P kay!! sebenar nye ayah aku nk pi hotel nk anta barang giler jauh 50meter sial! hahah but sabo jela T.T huk3! nk tgk ta pic dia aku cume tangkp dua je sialsial! sbb camera low douh lupe nk kasi charge huk3! sumpah aku tanak pi lagiat cameron! eeeeeeeeeee! benci!
errr! ==' nie je! huk3 :'(
ni pic aku hehe muke baru lepas tido :P huhu! ta cantik benor! pic aku nie ayoooo hihihihiihihihi!
kay la korg nie je cerita aku okay aku da letih gile2 nie ap2 pun ! aku suke pi cameron! ta suka naik bkt =='
papai! 

감사합니다 ♥