akhir nya!

weh! makbapak aku pi keja! so ! leh la aku duk free je huhu best giler weh pagi2 je igt an mak aku ta pi keje dary tadi asyik kemas umah je! ==' benci aku dowh sepah je siket da membebel ayooo pecah telinga ak dibuat nye hehehe! kay2 pukul 1 je ayah aku amik mak aku hoho! aku tatao lak mak aku nk pi keje kul 1!
aku ckp la mak aku takan pi kul 1' selalu nyer kul 8 da siap2 hehe mak aku upe2 nye ad meting kul 1 haha bagus2!hihi bile mak bapak aku je da pi ape lagi menjerit aku hahaha ( gedik :p) hihi
da2 ! aku men laptop na main sepuas2 sbb isnn nie nk bukak skola alaa! ==' dalah ta siap folio geografi! T.T
bangang! dalah bnyk karangan! eum sabo jela bab kate kwn aku~ mlz la nk pi skola asew nk tido je tiap ary hahahahaha xD weh aku bosan la nie ayooooo ! mlz nk bkk fb da busan twitter? humpeh bosan giler!
blog? boleh la ^_^ hehehe!!! smalam an! makbapak aku janji nk pi sunway! haram je! mengamuk aku ! ta jadi ==' yolaaa da la ta sambut ! haih sabo jela -______________- kay2 korg aku nk chawww nie!mlz hehe
감사합니다 ♥