saya budak pemalas ==' dan esok~

           
hai ualls! ary nie aku nk citer bnyk siket nie ? hehehe okay stat lu yer? first! pagi tadi aku da kene marah da nan mak aku sbb ? sbb aku nie malas and ta reti nak bangun awal hehehe :) bese la time cuti nie aku bese nye bangun kul 10 opss! hehe mmg kul 10 pun mak aku da beri amaran da jgn tido lmbt2 oke mak! ta tido lambt hehe! now aku nie da rajin bangn awal sbb nk on9 la ape lagi! h aha oke sal pemalas uh~ malas mandi malas kemas umah dan mcm2 hehe ==' mak aku keje so ? free je aq haha bodoh2 aku nie sepatut nye aku kene kemas sume! lha umm aku nie dlm aty je nk ckp tlg bile di suruh mak aku da mule laa kemalasan aku nie ! huhu now aku tanak lagi mals2 ( itu klau aku rajin ) ^_^ hek3! aq syg keluarge ak kecuali .................... dlm keluage aku gk but aku ta syg dia sgt! aku taley g tao sape2 hehehe :) oke citer aku sampai disini je now pi cerita sok lak!
sok nk pi sunway lagoon lha wuhuuu nk mandi at sana best2 ^_^ aku dan mak aku je pi ta silap aku pastu ayah aku pi ajak adek sedare dia huahuahua ><! law x jadi mmg lhaa ! aku takan layan keluarge aku selama 3 ary hahaha! tgk jela! :) so hope aku pat pegi yoo hehehe ^_^ nk jugak pegi! hihi dan lagi satu nie awww!
nanti aunt aku beli an kacut cm nie :') hihi ta sangke ngan beg domo kun~ hehehe baik gk haty aunt aku nie thanks ya aunt ily! ta sabo2 nk pakai kacut cm nie hik3 ^__________________^ ap2 pun aku happy nie law pat kacut nie and beg domo wuhuuuuuuuuuuuuuuuu~  :) ilyily! kacut yg aku ign an slame nie mesty akan ternyata amin! hope pat la kasut nie hihi :D 
                                          P/S: SAYA TAK MENUNJUK2 YA? :P


감사합니다 ♥