ya allah! :(

assalamualaikum! hai! kwn2 ku :( aku rinduuuuuuu sedare aku wehhh kecuali budakkkkk baju puteh ! :[
bila laa ko nk kesini! brok! ==' sume rindu at ko! huk3!~_~ 
nenek rinduuu laaa :'( mauu peluk nenek! n datukkk missyouuumore nenek najlaa doa an supaye sihat2 slalu yahh tiap kali najlaa solat najlaa doa an nenek n datuk sehad slalu :'( najla at sini tade nenek sunyiiiii~
rindu masakan nenek laaa uwaaaaaaaaaaaa!
rinduuu aunt dan isya laaa ! aku nk sgt peluk! dorg nieee arghh! :( bila aku nk ke indon nie? miss giler weh :((
aku mauuu jumpa dorg laaa huk3!!!!!
ni adek sedare aku yg paling aku cintaiii! ><! comel kan? muke dorg nie cm aku la hehe prasan tul heee! :)) dua org nie beradek aku syggila lah weh! at dorg niee muahh :* 
aku misss sume aku doa an supaya sehad n di lindungi oleh ALLAH S.W.T amin :)

감사합니다 ♥