bodoh kau budak!

tade keje nk taruk pic nie hehe xD
wakk lu kau budak ! at umah kau wat perangaii time2 pose lak uh da laaa cm budak pompuan nanges je tau kan kau? kan da kene penyepak nan aku tadi sape suruh kau ngamuk cm king kong pandai! kau nie dalah lelaki! sepatut nye kene kuat nie kene penyepak nan aku nk bagitau mak ! bodo lu
sal laptop pn nk kepo222 kan??? bengang sial aku at kau n then yg paling aku bengang kau tarik rambut aku sampaiiiiiiii sakit kau tau last2 kau kene penyepak + penampar amik kau piker aku cuak arr ngan kau? HAhaha! nk ketawe aku siket pn takk laa  comel! :PPPPPPPP kau ta patut jadi cm nie! sengal sengal sengalllllllllllllllllll! kau mmg dump dump dump =='
aku bengang nan kau menyesal aku punyaaa budak cm kauuu! aish! saba jela kan perangai dia cm ba...... tahu2 jelaa sory to say :) byeeee lol
감사합니다 ♥