hai kwn xD

assalamualaikum, hai :D huhu lama benor sye x on9 hihi sbb ade masalah siket uhhh rase rinduu laa at belog titeww nie :P
kay ary nie da masuk ke 9  titew pose kan2? hehe xD titew x sabo2 nk raye nk mkn ayam rendang yum2 haha x)
oke2 titew x asew letih pn sbb da bnyk kali pose coz (ganti pose lerrr) hahahaha ! best la time pose kan3 ? asew cm ary bese je haaaa xc
bulan ramdhan nie kan bulan yg paling muliaaa :) titeww mencarut pn ciket2 je da x lebih2 cgt huhu ..
kay! stop sudah ckp titew2 nie cm rempitsss jeee wohahahaha xDD                                                       
aku pun da jarang daa on9 nie btw bosan suda -,- fesbukkkk lagi arr busan asyik menghadap je err stim mata aku nieh haha
kay skunk aku layan TWITTER and BLOG je sbb best fesbukk da ta best ta best! laa aku ade pocodot aww tapi malaS NK bukak!
-_- kurrrrr dan ary nie sgt busan sbb xd pape nk wat busan laa awk ! :PP huhu .. nanti titew nk solat terawih la nan mak titew asew rinduu lakk hahah xD
titew da banyk kali taaaaaa solat terawih kali nie titew nk solat laaa ^_^ hihi bile la aku nk main bungaa apiii nieh ????????
best kot! men haha time dajah 6 lagi la wehhh nan kwn2 skali men gempak seh! but at sini jiran cina ama india lau melayuuu jauhhhh laaa
$%^$% ishhhh .. sengal oppp! harharhar ,,,,, :O KAY2 nanti raye korg balek kg kan? best la :( aku xd kg weyhhhh!!!!!!!!!!! sedih jeeeeeeeee T.T kg belah mak aku jauhh laaa :3 eummmmmmmmmmmmm kay ape lagi harus ku ngomong? idea aku xd nie hahah xF  pushes hand zups!2x aq xd idea kaybaiii
kwn2 hahah xDDD titew nk bukak twitter sape ade twitter uh meh lah follow titew at siniiii

   (http://twitter.com/wasemlow) <----- pergi sini aww just click follow je nanti titew kenal2 kay ;) baiiii


감사합니다 ♥