saba jelaa :]

assalamualaikum, haiii salam satu malaysiaaa hehe :] huh kesian douh kwn aku nie dia chinese girl budak baik dan diaaa slalu kepit ngan aku dia ying hui dia smalam sedih la dia ckp ngan aku dia ckp dia nak maty! nk maty ! dia ckp setiap ary kene marah skola , tuisen dan at umah keje dia kemas umah la sume la dia ade bibik tapi mak dia bangang suruh dia! pastu bile kotor siket marah sian ying! dan  abg adik diaa duk santai je *ta guna btl kau eh punya abg dan adik malas bagai sial! ish! sian douh sedih aku teringat je ape dia ckp .. kay dia ckp nk maty aku ckp la tak baik ohhh tuhan da bagi kita nyawa jgn ckp cm tuh :] , ying balas whatever la xd guna maaa hidup saya suka jadi haiwan! daripada jadi orang ! ta bole laaa ying please awk kate mau masuk islam kan? nanti jangan la ckp cm uh kay?
ying says: whatever! MALAS AKU NK LAYAN ==' time uh nk balek skola btw kau ying ta bek ckp cm uh haty aku nie mmg sakit bile ngar kau ckp uh n then yg paling kecian nyer dia ckp kan setiap kali dia nak kene marah dulu baruuu bole dpt :{ saba je aaa kay? :] nanti bile da besa kita keje sama2 
jangan risauuu kau jgn ckp kau nk lari umah kalau xd kau aku sunyi tau? :]] kay la aku sedih nie!
hope kau jgn bunuh diri uh yg paling aku x suke kay? 
da2 citer dia sampai di sini jelaa malas aku nk panjang2 kan citer for ying never are you going to suicide ! oke aku angp kau cm akk aku douh! syg kau ketat2 tau? ini bukan lesbionnn! just kwn je kita akan kwn selama nya insyallah :] 



감사합니다 ♥