teringat lagi at dia :]

assalamualaikum, hehe haii korang? huhu aku nk citer nie >,,< aku minat seseorang mamat nie sejak aku standard 6 lagi aku sukeee dia! eeeeeeeee! minat dia uh dalah encm kiut muke cm korea dia nie pandai tauupsr dia street A huh jeles tapi ramai girls minat at dia  e benci nyer :( siyez aku ckp dia uh ta bole kalah kan org douh! da la ta sombg baik je aku tgk dia uh tekun blaja huk3 time uh aku masih igt lagi at dia time uh aku ngah balek skola aww pastu nampk dia at bustop pastu aku pandg je dia lama da pandg uh dia senyum at aku per lari aku douh time uh aku balek guna basikal eish! time uh dia fom1 aku dajah 6 hehe! skunk aku xleh da tgk dia lagi sbb aku skola klang dia kajang at smk saujana impian hehe nama dia rahsia*

hehe kay chaw lu mau bebuka selamat bebuka yoo to all umat muslim byeee xD

감사합니다 ♥