aku tak suke perangai kau yg sekarang!

dulu perangai kau elok je? oke je nie skunk! ya allah mencarut! asyik ckp NAK MAMPOS! woi allah da kasi kaw nyawe ! syukur aaa! bangang je! aku meluat tahu? aku beasabr je kwn ngan kau but! TOLONG LAA! takan punyerr nk rapat nan kau  benci kau sampai bile2 ! benci tau? perangai kaw cm 32$#@%!@ aish! saba jelaa if kau terase! aku x kesa! but perangai kau nie semakin truk? cm  nie ke pelajar skola ARAB? bebas je skola len trus perangai cm! SETAN! benci kau taw? mybe aku silap! aku tegila2 kan kaw sbb encm? but skunk x! da malas daaa
nk lyn kau xd guna lagi ken? BENCI KAU? ==' DULU KAU NIE ORG NYERRR MMG TAA PENA CKP MENCARUT kalau bangang uh ade rrr! but tu dulu skunk betambh daa wekk da meluat taw?
aku takan layan kau malas! cm anak patung je! lyn kau nie! k baiii! mood betambah! angin!
 p/s: weh kwn sorry to say? sbb aku mmg daa angin dooo soo sorry eh? ;( kalau xnak redha jeaa kau nie laki harus tabah!

감사합니다 ♥