apoo da jadi nie woy? =='

huh! ape kene nan aku nie ? ya allah x( aku nie jenisss nyer pemalu gila doo bila jumpaa mamat2 encm! trus cm gelabah! ya rabbi! ==' truk nyer aku nieee mak aku pn da tau perangai aku HAHAHa aku bukan nyer suke sgt ngan budak laki oke aku nie jenis agak cm jarak rapat la haish! yg paling aku x suke! time aku dtg umah mak su aku ken ade mamat nie! poyo nk mampus cucu mak su aku 
dia nie aku sje je duduk tepi uh tanak rapat ngan dia! pastu diaaa cm poyo douh angkt enphone dia uhhhh mcj2 piker aku nk usha kau la uh! :p skali aku da bengang! aku amik hpone aku trus call memey n ainaa sje je nkkk tunjuk HAHAHHAHAHA aku kol memey bukan nk angkt abes kdt aku je kalau ainaa uh angkt la aku sje je nk call sbb busan hehehe! best la woo tapi ken ade dak nie cucu mak su dia agak rapat siket jela nan aku , aku mintak num fone dia pastu dia bagi laaa (budakpompuan) hehehe sbb num dia ilang! aku mintak laaa tapi aku bodoh sial! pegi mintak at dpn mamat uh! brhhhh ya allah malu trus aku pegang tangan dak uh pi kuar mintak num hehehe agak kasar derr :p ehehe pastu dia amik hp dia nk blutooh lagu so aku bagi la lagu ape nk ken, pstu mamat uh sebok je kacau line aku lak! DIA NK SET BLUTOOH BB aku pn perh lagi bengang HAHA da2 aku da bengang je aku trus slumber ckp! woiii bile nie takan la nk set blutooh uh lambt!  sengal! HEHE
oke aku pn duduk je diam sambil layan tgk tv lololo  aku senyap je daritadi x lyns ape2 pn da senyap uh tibe2 budak uh cakap kak cepat la blutooh lagu  AQ PN yelaaa meh hp kauuu amik je trus blutooh 
da uh ta bole lak! alahaii sial! baru je nk tlg taley ish!  ok la fine budak uh bukak blutooh pastu ade nama aku at situ NAJLOTT ! EH NAJLOT NIE SAPE? kata si mamat uh! balas aku laa!
oke aku trus padng blakang perh malu nyerrr nama blutooh aku cm uh! nie sume psl abg aku! belek2 hp aku pastu tukar nama blutooh sohaii la kau! kene kau ! hehe da uh aku pi tukar cpt2 mcs97 dia pn ckap sape nie lak ! aku laaa (bongok) hahahahah pastu ta lama kemudian dia balek the end!sampai situ je citer aku malas nk taip banyk2 hehe  oke baii
p/s: yeay kwn aku nk dtg umah raya! hehe n isnn skola mals kot -,-


감사합니다 ♥