heyoo xD

oke hai readers aku nk ckp nie at korang.
bila korg marah korg ade ark mrah2 at blog,fb,twitter?  untuk luah kan rase geram korg uh? ade ken?
aku just cm uh gk kalau da marah akuuuu cumeee luah kan asew geram & perasaan at blog & fb
aku bukan nk ckp ape ken korg marah tak? kwn yg korg syg  pastu ancur kan idup korg dia kutuk macm2 at org psl korg mesty marah ken?! aku pn cm tuh gak! aku ade kwn yg baik but! dia nie mulot suke kepo2! kwn jiran aku laa skunk pn aku x rapat ngan dia dah aish! saba jelaa korg pena ark kene kutuk cm2 ? da asew dendam arrk? ade ken? aku pn cm uh gak ! dendam , dendam at hati je jgn wat bende bahaya sudaaa ! korg marah ta ! kalau la kwn rapat korg uh dia ade (kwn pompuan ade)bf & gf (kwn laki ade gf) korg marah ta! kalau laa korg rapat ngan bf dia n gf dia pastu dah lama2 kwn rapat korg ckp PERAMPAS! mesty marah! kita cume kwn je pastu dia angp kite nie perampas bodoh punya kwn! kalau dia ckp cm uh tayah da rapat2 ngan dia! blah cm uh je! aku pn ade gk cm uh! oke?
p/s: kepade kwn2 ku oke kalau jumpe kwn baru uh kene laa tgk dary blakang dia uh jgn asl men rapat je ngan kwn pastu ta psl2 gaduh besa la itu la kene pandai carik kwn yg setia oke? ^^ jgn sal rapat je ngan kwn! but kalau aku ade kwn yg carring sume hehehe :]
감사합니다 ♥