tayah lhaa kau nak meng-edik!

kau nie bajet cun bajet hot? batter kau lehh pi mampos la kan? aku da cukup saba ngan kau nie betina!
kau tatao la perangai aku cm new! kang aku da geram aku pangl geng aku at kjg baru taw! kau nie dpn je lagak beran! kalau blkang? :p cm org SAKAI! aish saba jelaa! oke? now aku tanak carik gadoh sume coz bula sepuluh nanti pekse tamo cari dosaaaa arghhh aku daa cukup bosan duduk at klang nie! aku asew nk pinda je! at kjg meet yaya meet syazana meet sume laa! but ttao lagi mungkin lepas abes PMR aku nk jumpaaa kwn2 aku attt kjg athirah , sabryna, syazana,azrin,yaya,nureen dan kwn2 bek aku aaa!
heheh ta saba2 but insyallah! kita pasti jumpaa :'D  hehehhe
! and taun depan weh PMR aduhhhh cuakk nie so aku xley on9 sgt kene jarang kang mak aku nie membebel oke2 stakat nie jeee leh aku post nanti kalau ade mase kita post lagi oke? :* 


p/s: akuuuuuuuu takk sukaa kauuu oke? CAPITAL 'C' jgn harap kau nk usha aku :p

감사합니다 ♥