why?

kenape kau nie beubah ah? sejak kau jadi HOT nie kau mmg bebubah gilax kau nie ! mmg laa amai org ta suke kau sbb kau nie cpt bebuah hey bro sorry to say? but ia mmg kenyataan. aku tatao la kenape kau bole beubah? kau nie nk kate bangang mmg la bangang. benci kau puls+ aku dulu je syok at dia skunk TIDAK! sebab dia da tak mcm lu lagi ken? soe la kalau aku wat kau saket aty. kau nie sebenar
nyer baik but aty kau tuh!! nk je aku belah! itam tau?  aku mmg suke kau dary dulu until now but! sekarang nie!! kau tau? aku benci kauuu sangt2 ! BODOH soe erk? tapi ken aku tak kesa  :)
kau nie mmg kejam suke saket an aty wanita! sakai sakai sakai!  skunk nie aku takan dah singh2 blog kau lagi cm ngokngek je aku bace blog kau! kay? bye!

p/s: soe la kwn aku mmg da benci kau da sbb kau da beubah, kau nie nk kate kejam , mmg kejam.

감사합니다 ♥