esok anta buku txt and then cutiii skolaaaaaaaaaaa xD

beautiful, blue, christmas, christmas lights, dress
hey assalamualaiku. tak jwb dose oh? hihi xD sok dah anta buku txt woiii ! nanti dpt buku txt fom-3 ya allah cpt nyer berlalu . hihi but buku base melayu aku melayang at mana suda -.- sok pasti kene ganti ciwek aaa mak aku dah la ptng kalau barg yg aku pinjam pasti ilang mule laa membebel waltek sudaa hihi and aku baru update blog sbb? tenet tk bayar smalam baru bayar hikhok pastu ! tibaii nyer boardband usak. cipek btw so beli la baru hehe. um cm new erk? sok buku aku ilang and nk amik kertas pekse ya allah takut laaa. :( nk naik kelass ya allah . hope kertas exam aku memuaskan amin.
kalau aku fail kali nie memang aku org yg paling xd semangt :( kalau aku lulus insyallah aku akan blaja sunguh-sungh ! :) 

감사합니다 ♥