aww! adek sedare aku!

assalamualaikum!
haii korg hehe aku nk citer ciket nie ! sal adek sedare aku! huhu muke adek sedare aku kan muke dia ya allah! mirip seh ngan artist tekenal di indonesia iaitu! nikita williy! awwwwwwwww ! asew geram je aku tgk muke adek sedare aku comel lak uh! haha-! but aku syg dia n aku angp dia cm adek aku sendiri hehe tapi dia duk at indonesia la :( sedih nyer dalah ta jumpe dia selame 2 tahun! makbapak aku bz keje je haih ==' tapi ap2 pun aku akan bedoa supaya keluarga disana sihat2 je slalu aku nie bkn nyer cm org len hina2 indon oke! walaupun aku nie org malaysia! so aku ta cm org len hina2 ==' umm nk tgk ta muke adek sedare aku sama ngan nikita willy? hihi jum! tgk lau korg tanak tgk sudah! :P brambus dari blog aku nie! tayah nk mengedik2 tgk blog aku nie kay hihi nie ah!
ni dia hehe adek sedare aku sama ark ngan nikita? ummm tuh bagi korg lau bagi aku mirip gila hahaha!
aku syg ko sgt2 la budak comel hehehehe! hope bile jumpe dia nanti aku nk cium pp dia nk peluk dia cm tedy bear aku hahahaha xD
P/S:ISYA!ISYA! ILOVEYOUUUU! HAHA
                               
감사합니다 ♥