aduh aduh!

assalamualaikum.
hai? huh! sok nk pi beli baju rayaa! ( gedik!!) har har har! telalu awl kan? mls la sok nk kene sana la sini la aduhh cilapek * hehehe tadi lagi la we! pi shah alam sacc mall tau? tatao lantak arr penat seh! merate2 carik baju huh sial je hehehe! saket kaki aku! kay nie aku nk citer nie mak aku kan beli bajuu nie pastu aku ngah merungut maksud nyerr majok laa! pastu mak aku nie suruh aku pegang beg sbb nk masuk soo pegang la hehe da pegang uh aku duk blakang je ta pandg mak aku cbb malas! nanti kang mak aku ckp NAJLAA CANTIK TAK? SESUAI MANA? blabla errr sowie aku xd niat just aku penat je hehehe sbb uh la  aku cm uh heeee pastu kan mak aku pangil laa aku ,aku duk diam je skali mak aku jerit aku pandg dpn perr! mamat jual baju nie encem siall weh! >,< nk usha haha babi je kau nie kan naj? aku just suke tgk muke dy jee hehehe comel! cm cina pandangan aku terselah lak uh hihi malu aiii! hehe kay2 naj jgn prasan shut up la weh hehe
ak nie jenis gelabah siket nmpk je jantan terus aku kelang kabut cm kucing err! kay da cukup pastu mak aku beli kan aku baju nk tgk siaz aww pastu mak aku piiii ukur aku dpn mamat encm uh perh merah ppi aku weh ehehe! k mak aku bayar sume chaw! hehe.. balek mkn! da trus  on9 perh ayat aku gilaaaaa cantik gagagaga! 
sok nk bgn awl err kbai guys i want to sleep! byeeeee honeyy

감사합니다 ♥