g-shock will be mine laa :D

assalamualaikum, kay ary nie mak aku nk belikan aku jam g-shock (bajet)ohmaigod! ta sangke lak :)  hihi saia sayang mak saya! :) thanks taw hehe nie pn dpt first timeee! huk3 sabo jelaa! aku dpt sbb exam aku okey je harharhar =_______=  aku akan pilih wane pink atau puteh! sbb that my fav kaler laaa bro hahaha so kau jgn jealous pulak? :PPP heheheh! ohhh jammm g.shock kau akan jadi milik aku selama nyaa wuhuuuuuuuuuuuuu!
xD ta sabo2 nk beli hehe i'm ready i'm ready! (spangebob)  hehe ! tapi aku sgt besyukur pnye mak yg baikk 'walaupn sukee rotan aku ke tuh kalau aku nakal laa mmg kene sebat haha x teruk pn siket je' tapi mak aku ttp yg tebaikk! ape aku nk mak aku pasti bagiii :') sedih la weh huk3 kay fine aku kene blajo btl2 nk bange kan keluarge aku semngt! haha :D 
ouh g-shock iloveyouuu!
kbai love #


감사합니다 ♥