skittles kegilaan aku n kwn aku xD

assalamualaikum! hey guys! sekarang nie aku n kwn aku sorg nie mmg kegilaan skittles weh! ahah xD
oke setiap balek sch jea aku akan beli skittles at blakang skola at seven-E or at mydin gheheehe!
aku akan simpan duit tuk semate2 skittles first mmg aku yggg mkn lu ahah ntah la tatao cm new jadi gilee! mkn skittles whahaha xD! kwn aku lak memey mmg ta suke masam2 aww! skali aku bagi mmg dtg at aku dy cakap!
'najlaa! nk skittles? ! weh! :P'
ahahaha bnyk la ko pnye cekodok ^^ hehhe mmg da banyk kali aku janji nan dia nk belikan tapii haremm!
lupe hahahaha duit pn ilek weh ehehehe! kay yg paling di sukaii gileee wane ijau n merah! ijau mmg gempak weh skali kwn aku mkn mmg telompat2 cm katak nk mati ahah xD siud jea aku lak if mkn cm berukkk ko tau? ahaha kay2 aku mmg minat skittles ko? ade? ahha aku n kwn aku mmg igt skittles jea! woah!
love skittles for ever laaa weh me ainaa n memey kegilaan skittles! awuuuuuuuu!

감사합니다 ♥