terbaik! wokk!


assalamualaikum! ehem2 ! !!! best gk citer nie at chanel 413 huhu walaupn best aku ttp tgk citer nie bile2 mase je hehehe!
ary ahad da tgk! ary isnn pn ade! perh time tgk uh an? romantik siall! naik bulu roma aku nie errr! swear! aku suke gila  laa weh! citer niee ya allah! best giler arr! werh! untg je ad kuar citer nie thanks memey n ainaa sbb da bagitau hehe lau x mmg harem aku x tgk !! best weh ad sedih huk3! yg plg sedih nyer ayah dia mati uahuahua! :'( artist dy miley cyrus and liam hehe dorg mmg btw2 couple aww aku suke<3 mmg sepadan un miley 18 liam 21 beze 3taun je hehe! bolela! weh aku harap miley n liam nie nanti kawin aww! hehe! gatai :P ainaa memey fisha sume geng aku tgk hahahahah! best! whut whut sape yg ta tgk uh mmg rugi sial ahah at utube an ade? sal bodo ngat ahaha xDD ! lot of love* :3!! iloveyouuuuuu! miley cyrus ko ttp artist fav aku hehe :) dtg malaysia aww!! :') lagu dy un best hehe hope ade lagi sambungan 2 kahkahkah xDDD!

p/s: seb baik aku ta beli novel dy lau ta buang duit je beli huhuhu stakat citer pn da boleh !

감사합니다 ♥