3 pekara yang paling x suke!

click ok kalau bute hehe
HAHAHA CUBE TGK AT GAMBA UH? 3 BEB YG PALING TA SUKE SBB 
time aku online kan or ngah buat keje skola ade je kene wat cm buang sampah eeeee btw ta suke doh ngan bau busuk nyer ya allah hahahah xD aku bukan malas ke ape just ta suke buang sampah woii
yang paling wa ta suke bile bukak tong sampah! piuh bau busuk cm bangkai aish sabo jea 
oke keduaaa nie yg paling aku x suke ! tiap kali aku beli barang mesty ade je ta kene , adek sedare akun nie suke sgt pakse2 aku teman kan dia beli CDGAME PS2! tuh yg paling ta suke da aku xnak uh xnak laa pakse2 je keje -,-  pastu ! last sekali kan time aku nakkkk tidurr perhh! alasan! buang sampah!
tolong ambil bantal  la cm2 la woii sumpah uh yg paling aku mengamuk ! ==' aku nie kalau bende2 nie yg paling xd mood ishhhh ! saba jelaaaa tolong pat pahale kan? hehehe sorry to sayy la huhu
k arr nak chaw baii! :] p/s: sok skola malas laa nak skola!



감사합니다 ♥