==' aku rasa aku jatuh hati kot?

hello guys ! nak citer ciket nie ==' aku cm JATUH HATI je? ntah la weyy kenape la ngan aku skunkni
ya allah semalam aku pi umah kwn ayah aku aww dia nie kaya weh but tatao la sombg ke x? kwn ayah aku nie ade anak aww nama dia aku da tahu hehe baru dua kali jumpa time fom 1 n skunk f2
jumpa pun setahun sekali je time raya . huh time uh! aku agak nerves la nk jumpa malu kot aku nie dalah org sederhana x cm kwn ayah aku mewah sume leh dpt perhhh! ><!  wuhuuu
yang paling wa ta suke ken bile masuk umah dia! dalah amai budak HOT! pergh malu aku ! segan kot
pastu aku duduk la at sebelah pintu dea cbb amai org! duduk jela mak aku amik makanan! eh lupe kwn ayah aku wat openhouse ~ perh ramai siudd org dtg uh kaya2 je ade yg sederhana gak HAHAHA
but malu siudd! amai budak comel2 n budak encm2 siyez ! woooo ^^ pastu ade anak kwn ayah saya nie dia turun bawh aww letak makanan pastu dia cm pandg aku (SIKET JE) pastu trus belah malas aku nk pandg2 cm bangang je! HHEHEHEHE! oke da2 pastu ayah aku nie borak2 laa cakap2 itu nie blabalalana12214@  aku nan mak aku stay jap makan2 siket je malas nk makn banyk2 HAHHA
wat malu je bek tayah oke da uh ayah aku kol mak aku aw padahal dpn je! tuh pn nk call ayah aku ckp balek je laa malas nie nak lama2 at sini mak aku pun ape lagi yolaa aku pn dlm aty legaa nyer!
oke da uh salam ade anak dia uh turun lagi! walaweh! luuu dia pdg aku ke tak ntah laaaaa prasan kot ak heheh kay arr trus je balek xd pi mana2 BYE! N CHAWW NIE 
THE END OF STOR.................
p/s: jangan la pulokk aq nakkk piker sal dia eh? tolong laa just khayal muke dia je bile ngar music =='  bukan dia igt aku pn malas la aku! forget him,


감사합니다 ♥