benci sesangt aku sgt menyesal sial*

away, blood, cry, girl, hide
hey guys salam. ary nie aku nyesal sgt and sakit gilaaa babeng nie sbb tadi at skola kan amik report card auu fuhhh mood mak aku memang bagus ! laa seb baik tak marah siyez sume markah aku tak memuaskan . mak aku hanya mampu ckp je 'najlaa ko jgn nyesal kalau da besa idup bodoh baik takyah' ape yg mak aku ckp nie aku asew menyesal siket kelas aku menurun je sama kelas je! tension pale aku nie ! but aku nie menyesal kejap je (puih benci btw) ==' mak aku nie kalau ade mood bahaya la di buat nyer just mase amik tuh kan mak aku ckp ngan cikgu nie 'um cikgu najlaa at kelas cm new?' cikgu uh plak baik je ckp 'najlaa rajin but banyak cakap at sekolah sume dia boleh buat cumee perangai dia je bnyak ckp :)' memang tebaiikkk wokk ! mak aku pun hampeh jela ya allah aku nk sgt ! tolong la taun dpn nie najlaa nk kurang kan online ! kalau bole jgn ikut kata setan je  huih ! seb baik la mak aku nie oke je :D syg mama sgt-sgt . walaupun terjadi insyallah nk blaja sunguh but janji jugak ngan mak aku ! sbb nk pmr kan? :') takpe la bukan rezeki aku dah . sume kan salah aku hehe
takpe ade harapan lagi kan usaha lah . :) !! aku nkkk blaja sungh-sngh sbb kalau skola pagi nie ak memang rajin kalau kata petang memang malasss gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaak . k arr bye :] 

감사합니다 ♥