only you can make me happy :(

beautiful, best friends, boy, boyfriend, cute
btw i miss u so much capital 'F' aku rindu koo sesangt weh dah lama aku tak tgk fesbuk ko :( realy i want him back ! i don't care oke? but perasaan aku nie malu laaa weh . nk txt dia malu gilaa =.= nie sume salah ak cuba la kalau aku tak mintak break ngan ko dah  takan cm gini :( hum hope ko bace laa blog aku nie yer? yunk btw akuu tak tahu la kenape aku bole igt at ko j? atau ko nie jiwang sgt weh . hahaha igt lagi time ak coup nun dia . dia slalu nyanyi an tuk aku ( at dalam call ler ) huhu nyanyi an aku dengan penuh jiwang der huk-3 ! sedih aku ! time uh dia nk sgt meet ngan aku sbb dia nk peluk aku 'tapi aku ckp lepas PMR baru bole' DIA TAKNAK dia nk cpt sengal beno pak cik nie . but aku tak bole dah nk ilang an prasaan aku at ko why? ahhhh? dah 1month kita coup tuh pon aku kira huk-3 ! tape la ini bukan jodoh aku pon i just be patiently ape pun hope ko akan dpt makwe yg baru hehe  
syg ko sgt ! capital F :) i hope u find me .


감사합니다 ♥